Czas, w którym przygotowujemy dany towar do wysyłki, wynosi 24 godziny, od momentu otrzymania potwierdzenia złożonego zamówienia.
Istnieje możliwość, że towar przedstawiony w ofercie zostanie wyprzedany w stacjonarnym sklepie w Gryficach, a magazyn
importera na obecną chwilę nie posiada danego produktu. W takiej sytuacji SKLEP jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania klienta oraz poproszony o akceptacje zamówienia bez produktu, którego obecnie nie posiadamy na stanie lub całkowitą zmianę złożonego zamówienia.
Paczki wysyłane są za pobraniem, lub po uprzedniej wpłacie żądanej kwoty na konto firmy. Wcześniejsza wpłata należności na rachunek SKLEPU powoduje obniżenie kosztów wysyłki.
Termin otrzymania przesyłki jest zależy od czasu, w którym towar jest przygotowywany do wysyłki oraz czasu, jaki zostanie poświęcony na dostarczenie.
Paczka dostarczana jest przez Pocztę Polską do odbiorcy w okresie od 1-3 dni, przez doręczyciela, w godzinach 8-20. Brak odbiorcy w dniu dostawy łączy się z zostawieniem przez dostawce awizo, dzięki któremu będzie możliwość odebrania przesyłki w okresie 14 dni roboczych.
Firma kurierska GLS dostarcza przesyłki w czasie 48 godzin. Decydując się na ten sposób dostarczenia, odbiorca może mieć pewność, że przesyłka trafi na podany adres w krótkim czasie. Paczki dostarczane są w dni robocze w godzinach 10-18, co jest zależne od adresata. Aby kurier mógł dostarczyć przesyłkę, konieczna jest obecność osoby upoważnionej do odbioru pod adresem, na który wysyłamy paczkę. Aby potwierdzić godzinę dostarczenia przesyłki, klient proszony jest o bezpośredni kontakt z przedstawicielem firmy GLS.
Opłaty są niezależne od wagi i wielkości przesyłki i wynoszą dla paczki
Poczta Polska | ||
Rodzaj usługi kwota |
Paczka pocztowa ekonomiczna * 28,00 zł
Paczka pocztowa priorytetowa 28,00zł
Paczka pocztowa priorytetowa POBRANIOWA 28,00 zł
List polecony ekonomiczny * 28,00 zł List polecony priorytetowy 28,00zł |
przesyłka kurierska | ||
Rodzaj płatności | Kwota | |
Przelew na konto | 28,00 zł | |
PayU/ PayBeNet | 28,00 zł |
przedpłaty prosimy kierować na konto:
P.H.U KRZYCHO
Wałowa 8
72-300 Gryfice
PKO BP 91 1020 2821 0000 1902 0187 8487
ZWROT
SKLEP zapewnia zwrot danego towaru bez podania przyczyny zwrotu w okresie do 14 dni, od czasu, kiedy przesyłka dostała dostarczona.
Na konto klienta zwrócona zostanie kwota odpowiadająca wartości zwracanego produktu. W momencie przekazania pieniędzy przekazem pocztowym, od zwracanej kwoty odjęty zostanie koszt przekazu. Jeżeli zamówienie zostało wysłane na nasz koszt w przypadku
zwrotu towaru kwota, którą zwrócimy zostanie pomniejszona o rzeczywiste
koszty wysyłki. Do zwracanego towaru prosi się dołączyć wypełniony formularz oraz paragon fiskalny.
W przypadku odrzucenia zwrotów, czy reklamacji, co będzie spowodowane niespełnieniem warunków reklamacji dotyczących zwracanego produktu, towar zostanie z powrotem odesłany na podany adres, na koszt klienta.
WYMIANA
SKLEP zapewnia wymianę towaru w okresie do 14 dni od momentu jego otrzymania. Koszty przesyłki wymienianego towaru do sprzedawcy pokrywa klient. Aby dokonać wymiany towar musi spełniać wszystkie warunki dotyczące jest pierwotnej kondycji- zabrudzenia, uszkodzenia, jakiekolwiek zapachy, wpłyną na odrzucenie reklamacji. Przy reklamacji prosimy o dodanie dowodu zakupu.
Dokonanie wymiany jest możliwe po uprzednim złożeniu nowego formularza, a ponadto w miejscu przeznaczonym na komentarz uwzględnić informację, iż jest to wymiana, ważne jest by dodać numer zamówienia oraz przyczynę wymiany. Do wymienianego produktu należy dołączyć FORMULARZ. Koszt ponownej wysyłki wymienionego towaru pokrywa klient.
REKLAMACJA
Wszystkie produkty przedstawione w ofercie objęte są gwarancją producenta, co powoduje, że klient ma możliwość reklamacji, jeśli zauważy wady fabryczne.
Towar odesłany z powodu uszkodzeń lub wad fabrycznych po 14 dniach od zakupienia, zostanie dostarczone do rzeczoznawcy, tylko po dołączeniu oryginalnego rachunku. Reklamacji nie podlegają produkty z wyciętymi wszywkami. Niezbędne jest dołączenie FORMULARZA
Ważne jest przestrzeganie wszystkich zaleceń producenckich odnośnie prania, użytkowania, przedstawionych na metce i opakowaniu danego produktu.
Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, które powstały w wyniku dostarczania (transportu) zostaną rozpatrzone po otrzymaniu przez nas protokołu reklamacyjnego, który został spisany przez dostawcę.
Przesyłki odsyłane do SKLEPU za pobraniem nie zostaną przyjęte.
Koszt za zwroty i wymiany wynikające z błędnego rozpatrzenia formularza zgłoszeniowego i realizacji zamówienia, są pokrywane przez sprzedawcę.
Prosimy o dokładne i rzetelne spakowanie reklamowanego/zwracanego/ wymienianego produktu.
Produkt, który jest zwracany/wymieniany/reklamowany nie zostanie uznany, spowoduje zwrot ów paczki na koszt klienta. Stanie się tak w momencie, gdy przesyłka dotrze po ustalonym terminie, bez odpowiednich dokumentów, jak rachunek, czy formularz reklamacyjny,z brakującymi metkami, jak również zabrudzona i przejawiająca oznaki użytkowania.
Zwroty dokonywane na koszt P.H.U KRZYCHO ( za pobraniem) nie zostaną przyjęte, pod warunkiem, że wcześniej zostały podjęte stosowne ustalenia w tej kwestii.
Klienta prosi się o podanie adresu do wysyłki zwrotów/wymian/ reklamacji z załączanym FORMULARZEM
P.H.U Krzycho
Wałowa 8