Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Bielizna Anita

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Strona główna > Zasady zwrotu i wysyłki

Zasady zwrotu i wysyłki

I. DOSTĘPNOŚĆ TOWARU

Czas, w którym przygotowujemy dany towar do wysyłki, wynosi 24 godziny, od momentu otrzymania potwierdzenia złożonego zamówienia.

Istnieje możliwość, że towar przedstawiony w ofercie zostanie wyprzedany w stacjonarnym sklepie w Gryficach, a magazyn

 importera na obecną chwilę nie posiada danego produktu. W takiej sytuacji SKLEP jest zobowiązany do natychmiastowego poinformowania klienta oraz poproszony o akceptacje zamówienia bez produktu, którego obecnie nie posiadamy na stanie lub całkowitą zmianę złożonego zamówienia.

II. WYSYŁKA

Paczki wysyłane są za pobraniem, lub po uprzedniej wpłacie żądanej kwoty na konto firmy. Wcześniejsza wpłata należności na rachunek SKLEPU powoduje obniżenie kosztów wysyłki.

Termin otrzymania przesyłki jest zależy od czasu, w którym towar jest przygotowywany do wysyłki oraz czasu, jaki zostanie poświęcony na dostarczenie.

Paczka dostarczana jest przez Pocztę Polską do odbiorcy w okresie od 1-3 dni, przez doręczyciela, w godzinach 8-20.  Brak odbiorcy w dniu dostawy łączy się z zostawieniem przez dostawce awizo, dzięki któremu będzie możliwość odebrania przesyłki w okresie 14 dni roboczych.

Firma kurierska GLS dostarcza przesyłki w czasie 48 godzin. Decydując się na ten sposób dostarczenia, odbiorca może mieć pewność, że przesyłka trafi na podany adres w krótkim czasie. Paczki dostarczane są w dni robocze w godzinach 10-18, co jest zależne od adresata. Aby kurier mógł dostarczyć przesyłkę, konieczna jest obecność osoby upoważnionej do odbioru pod adresem, na który wysyłamy paczkę. Aby potwierdzić godzinę dostarczenia przesyłki, klient proszony jest o bezpośredni kontakt z przedstawicielem firmy GLS.

Towar zostanie wysłany za granicę, po uprzednim ustaleniu formy dostarczenia oraz kosztów wysyłki. W takiej sytuacji płatność jest możliwa tylko za pomocą przelewu bankowego jak również karty płatniczej. Należy pamiętać o tym, że wysyłanie przesyłki poza granice naszego kraju, może nieść za sobą dodatkowe koszta związane z importem, czy podatkiem, narzucanymi przez kraj odbiorcy. Formalności dotyczące odbioru nie leżą w kwestii SKLEPU, ale kupującego. SKLEP nie ponosi odpowiedzialności za koszta nie związane ze swoją działalnością, wszelkie dodatkowe opłaty dotyczące m.in. opodatkowania wynikające z ustawodawstwa kraju, do którego dostarczamy przesyłkę, zależą od klienta.
III. KOSZTY WYSYŁKI

Opłaty są niezależne od wagi i wielkości przesyłki i wynoszą dla paczki

                                                                                               Poczta Polska
           Rodzaj usługi                                             kwota


Paczka pocztowa ekonomiczna *                                  28,00 zł


Paczka pocztowa priorytetowa                                      28,00zł


Paczka pocztowa priorytetowa POBRANIOWA               28,00 zł


List polecony ekonomiczny *                                          28,00 zł

List polecony priorytetowy                                            28,00zł



 

przesyłka kurierska
Rodzaj płatności Kwota
Przelew na konto 28,00 zł
PayU/ PayBeNet 28,00 zł




przedpłaty prosimy kierować na konto:

P.H.U KRZYCHO
Wałowa 8
72-300 Gryfice
PKO BP  91 1020 2821 0000 1902 0187 8487

IV. ZWROT, WYMIANA, REKLAMACJA TOWARU

ZWROT

SKLEP zapewnia zwrot danego towaru bez podania przyczyny zwrotu w okresie do 14 dni, od czasu, kiedy przesyłka dostała dostarczona.

Towar może zostać zwrócony lub wymieniony, jeśli jest w stanie w jakim został dostarczony do klienta, nie mając żadnych uszkodzeń, czy zapachów spowodowanych użytkowaniem perfum, czy innych produktów aromatyzowanych przez klienta. Ważne jest, aby zwracany produkt był kompletny, zawierał wszystkie elementy, będące w oryginalnym zestawie. Produkty pozbawione metek, czy wszywek producenta nie będą podlegały reklamacjom, ani zwrotom.

Na konto klienta zwrócona zostanie kwota odpowiadająca wartości zwracanego produktu. W momencie przekazania pieniędzy przekazem pocztowym, od zwracanej kwoty odjęty zostanie koszt przekazu. Jeżeli zamówienie zostało wysłane na nasz koszt w przypadku zwrotu towaru kwota, którą zwrócimy zostanie pomniejszona o rzeczywiste koszty wysyłki. Do zwracanego towaru prosi się dołączyć wypełniony formularz oraz paragon fiskalny.

 W przypadku odrzucenia zwrotów, czy reklamacji, co będzie spowodowane niespełnieniem warunków reklamacji dotyczących zwracanego produktu, towar zostanie z powrotem odesłany na podany adres, na koszt klienta.


WYMIANA

SKLEP zapewnia wymianę towaru w okresie do 14 dni od momentu jego otrzymania. Koszty przesyłki wymienianego towaru do sprzedawcy pokrywa klient.  Aby dokonać wymiany towar musi spełniać wszystkie warunki dotyczące jest pierwotnej kondycji- zabrudzenia, uszkodzenia, jakiekolwiek zapachy, wpłyną na odrzucenie reklamacji.  Przy reklamacji prosimy o dodanie dowodu zakupu.
Dokonanie wymiany jest możliwe po uprzednim złożeniu nowego formularza, a ponadto w miejscu przeznaczonym na komentarz uwzględnić informację, iż jest to wymiana, ważne jest by dodać numer zamówienia oraz przyczynę wymiany.   Do wymienianego produktu należy dołączyć  FORMULARZ. Koszt ponownej wysyłki wymienionego towaru pokrywa klient.

REKLAMACJA

Wszystkie produkty przedstawione w ofercie objęte są gwarancją producenta, co powoduje, że klient ma możliwość reklamacji, jeśli zauważy wady fabryczne.

Towar odesłany z powodu uszkodzeń lub wad fabrycznych po 14 dniach od zakupienia, zostanie dostarczone do rzeczoznawcy, tylko po dołączeniu oryginalnego rachunku. Reklamacji nie podlegają produkty z wyciętymi wszywkami. Niezbędne jest dołączenie FORMULARZA

Ważne jest przestrzeganie wszystkich zaleceń producenckich odnośnie prania, użytkowania, przedstawionych na metce i opakowaniu danego produktu.


Wszelkie reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych, które powstały w wyniku dostarczania (transportu) zostaną rozpatrzone po otrzymaniu przez nas protokołu reklamacyjnego, który został spisany przez dostawcę.

V. INNE INFORMACJE

Przesyłki odsyłane do SKLEPU za pobraniem nie zostaną przyjęte.

Koszt za zwroty i wymiany wynikające z błędnego rozpatrzenia formularza zgłoszeniowego i realizacji zamówienia, są pokrywane przez sprzedawcę.

Prosimy o dokładne i rzetelne spakowanie reklamowanego/zwracanego/ wymienianego produktu.


Produkt, który jest zwracany/wymieniany/reklamowany nie zostanie uznany, spowoduje zwrot ów paczki na koszt klienta. Stanie się tak w momencie, gdy przesyłka dotrze po ustalonym terminie, bez odpowiednich dokumentów, jak rachunek, czy formularz reklamacyjny,z brakującymi metkami,  jak również zabrudzona i przejawiająca oznaki użytkowania.

Zwroty dokonywane na koszt P.H.U KRZYCHO ( za pobraniem) nie zostaną przyjęte, pod warunkiem, że wcześniej zostały podjęte stosowne ustalenia w tej kwestii.

Klienta prosi się o podanie adresu do wysyłki zwrotów/wymian/ reklamacji z załączanym FORMULARZEM
P.H.U Krzycho
Wałowa 8

72-300 Gryfice



* Do przesyłki listowej mieści się max. 8 par rajstop lub 1 biustonosz lub 2 pary majtek

Aktualności

Data: 24.10.2013
Anita Activ - darmowa dostawa
Bielizna sportowa Anita Activ - dostawa gratis
czytaj więcej

Newsletter

Wypisz się z newslettera

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku

Logowanie