Pytania i odpowiedzi | bielizna Anita, bielizna sportowa, majtki, figi, body, gorsety, stroje kąpielowe, bielizna dla amazonek, rajstopy Oblio
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Bielizna Anita

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Strona główna > Pytania i odpowiedzi

Pytania i odpowiedzi

Czy można kontaktować się z e-bielizniarka.pl prze GG / Skype ?
Tak. Istnieje taka możliwość, jednak nasz pracownik nie jest dostępny 24h/7. Jego status wyświetla się w zakładce Kontakt numer GG 23144022  Skype e-bielizniarka . Jeśli zdarzy się, że jest niedostępny napisz do nas maila. Pocztę staramy się sprawdzać na bieżąco.
Czy istnieje możliwość odbioru osobistego?
Tak. Posiadamy sklep stacjonarny w Gryficach i w nim można odebrać zamówienie.
Adres punktu wskazany jest w dziale Kontakt
Czy istnieje możliwość wystawienia Faktury VAT?
Tak. Do każdej transakcji dołączamy paragon fiskalny. Skoro potrzebujesz fakturę Vat - poinformuj nas tylko o takiej potrzebie i podaj dane potrzebne do wystawienia faktury.
Czy może się zdarzyć, że po złożonym zamówieniu okaże się, że bielizna jest niedostępna?
Tak, istnieje takie prawdopodobieństwo, choć staramy się na bieżąco uaktualniać nasze magazyny i informacje. Jednak w dużej mierze jesteśmy uzależnieni od danych przedstawianych nam przez producentów i dystrybutorów. Może się zdarzyć, że po włożeniu już towaru do koszyka okaże się, że produkt stał się już niedostępny. (np. przestał być szyty w danym rozmiarze, kolorze bądź też fizycznie brakuje go u producenta z innych przyczyn). Zawsze informujemy o tym klienta przedstawiając całą sytuację.
Co jeśli produkt, który zamówiłam jest w złym rozmiarze?
Istnieje możliwość wymiany. Jednak produkt nie może mieć śladów znoszenia, ani byc pozbawiony znaków towarowych ( metki, naszywki itp.). Ponadto jeśli ma się wątpliwości co do rozmiaru zawsze można zadzwonić do naszej Konsultantki 
(            0-503 145 222      lub              91 38 489 31     ), pomoże ona w wyborze optymalnego rozmiaru.
Czy będę informowana o stanie zamówienia?
Tak. Staramy się na bieżąco informować klienta o statusie jego zamówienia.
Nie pamiętam swojego hasła?
Nie ma najmniejszego problemu, po wciśnięciu "zaloguj się", naciśnij na różowy napis ZAPOMNIAŁEM/AM HASŁA. Zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę, na której podasz nam tylko swojego maila i wpiszesz kod widoczny na obrazku. My dostaniemy wiadomość i odzyskasz swoje hasło.
Co oznacza wyświetlany status produktu ?
Status ten określa ja dany towar jest dostępny. Nie wszystkie produkty magazynujemy u siebie, część z nich sprowadzamy prosto od producenta. Okres wskazany w statusie określa mniej więcej czas jaki musimy czekać, zanim producent przyśle nam towar.

SPRAWDŹ DOSTĘPNOŚĆ TOWARU  - stosujemy ten status najczęściej przy wyprzedażach i promocjach, kiedy rotacja towaru jest szybka. W tym przypadku   należy najlepiej wysłać maila z zapytanie o dany rozmiar/model przed złożeniem zamówienia

DOSTĘPNY + (DATA) - produkt zostanie przez nas wysłany do Państwa po terminie wskazanym w statusie

DOSTĘPNY POWYŻEJ TYGODNIA  - produkt zostanie przez nas wysłany do Państwa w przeciągu max. 14 dni ( Jest to czas potrzebny na to aby towar do nas dotarł od producenta czasami są to 3-4 dni innym razem nawet 7 - 9 dni - sprawa czysto logistyczna. Maksymalny okres nigdy nie przekroczył 11 dni ) 
Czy promocja oznacza, że dany towar jest uszkodzony?
Nie. Promocje i wyprzedaże wiążą się ze końcem kolekcji. Bielizna podbnie jak odzież, podążą za trendami mody, które ciągle się zmieniają, co wymusza na producentach zmianę kolekcji. TOWAR JEST PEŁNOWARTOŚCIOWY !

Aktualności

Data: 24.10.2013
Anita Activ - darmowa dostawa
Bielizna sportowa Anita Activ - dostawa gratis
czytaj więcej

Newsletter

Wypisz się z newslettera

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku

Logowanie