Regulamin | bielizna Anita, bielizna sportowa, majtki, figi, body, gorsety, stroje kąpielowe, bielizna dla amazonek, rajstopy Oblio
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Bielizna Anita

  • Zaloguj się
  • Zarejestruj się
Strona główna > Regulamin

Regulamin

INFORMACJE OGÓLNE

§1 Informacje ogólne
1. Użyte w niniejszym Regulaminie pojęcia oznaczają:

  • 1.1.Klient - pełnoletni Konsument dokonujący zakupu w sklepie internetowym www.e-bielizniarka.pl;

1.2.Konsument - osoba fizyczna dokonującą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z działalnością gospodarczą lub zawodową;
1.
3.Sklep – sklep internetowy www.e-bielizniarka.pl prowadzony przez Sprzedawcę i dostępny pod adresem www.e-bielizniarka.pl;
1.4.Sprzedawca ( e-bielizniarka ) - Krzysztof Stachowicz - prowadzący działalność gospodarczą pod firmą: P.H.U. Krzycho Stachowicz Krzysztof, z siedzibą w Gryficach 72-300 przy ul. Niechorskiej 11c, nr NIP 857-020-27-04 ,nr REGON 005443104

wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej
prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki, adres poczty elektronicznej: info@e-bielizniarka.pl
1.5.Adres zwrotu - P.H.U. Krzycho Stachowicz Krzysztof ul. Wałowa 8 72-300 Gryfice
1.6. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży, określające w szczególności rodzaj i liczbę towaru.

2. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu  nie stanowi oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a należy ją traktować jako zaproszenie do zawarcia umowy.
3. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na stronach internetowych Sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu.
4. Nazwy producentów i marki fabryczne należą do ich właścicieli i prezentowane są na stronach Sklepu wyłącznie w celach informacyjnych.
5. Przedmiotami transakcji prowadzonych pomiędzy Sprzedawcą a Klientem są produkty przedstawione na stronach Sklepu w chwili składania zamówienia.
6. Do złożenia zamówienia niezbędna jest zapoznanie się i akceptacja regulaminu. Zapoznanie się i akceptację należy potwierdzić poprzez kliknięcie pola "Zapoznałem się i akceptuję postanowienia nowego regulamin"
7. Opisy towaru dostępnego w sklepie internetowym www.e-bielizniarka.pl i zamieszczonego na stronie sklepu chronione są Ustawą o Prawie Autorskim.

8.Biuro czynne jest od poniedziałku do piątku w godzinach od 10.00 do 18.00 , w soboty od 10.00 do 14.00

ZASADY ZAMAWIANIA
  • Zamówienia należy składać za pośrednictwem formularza zgłoszeniowego, drogą mailową na podany adres: info@e-bielizniarka.pl. jak również telefonicznie pod numer mobile: 503145222; 793680507
  • Klienci naszego SKLEPU mają całodobową możliwość składania zamówień w ciągu całego roku. Wszelkie zamówienia złożone po godz. 18, w soboty po godz. 14, a także w niedziele i święta będą podlegały rozpatrzeniu dopiero  w następny dzień roboczy.
  • Klient wypełniając formularz zgłoszeniowy zobligowany jest do podania telefonu kontaktowego (komórkowego/stacjonarnego),  lub też adresu e-mail, co umożliwi łatwy i szybki kontakt z nabywcą w kwestii potwierdzenia zamówienia.
  • Zarówno zamówienia, które nie zostaną potwierdzone w okresie 7 dni, jak również błędne wypełniony formularz zgłoszeniowy, nie będą podlegały rozpatrzeniu.
W sytuacji, gdy nastąpi nagła zmiana cen produktów przedstawionych w ofercie naszego SKLEPU, mamy obowiązek natychmiastowego poinformowania o tym klienta.
  • Ceny towarów znajdujących się w SKLEPIE wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny produktów nie zawierają kwoty dotyczącej przesyłki.
  • Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu Internetowego jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie Internetowym, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
  • SKLEP zobowiązany jest do wystawienia paragonu lub faktury VAT do każdego zamówienia. Klient otrzyma fakturę VAT, gdy uwzględni tę informacji w formularzu zgłoszeniowym, wraz z danymi firmy.

SPOSOBY I TERMINY PŁATNOŚCI ZA PRODUKT

  •  Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby płatności z tytułu Umowy Sprzedaży:
  • 1.1. Płatność za pobraniem przy odbiorze przesyłki.
    1.2. Płatność gotówką przy odbiorze osobistym.
    1.3. Płatność przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
    1.4. Płatności elektroniczne i płatności kartą płatniczą za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl lub PayPal.com– możliwe aktualne sposoby płatności określone są na stronie Sklepu Internetowego w zakładce „Płatności” oraz na stronie internetowej http://www.przelewy24.pl oraz http://www.paypal.pl.
    1.4.1. Rozliczenia transakcji płatnościami elektronicznymi i kartą płatniczą przeprowadzane są zgodnie z wyborem Klienta za pośrednictwem serwisu Przelewy24.pl. Obsługę płatności elektronicznych i kartą płatniczą prowadzi:
    1.4.1.1. Przelewy24.pl – spółka Dialcom24 Sp. z o.o. z siedzibą w Poznaniu (adres siedziby: ul. Kanclerska 15; 60-327 Poznań) wpisana do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem 0000306513, akta rejestrowe przechowywane przez Sąd Rejonowy Poznań – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, kapitał zakładowy w wysokości 1.697.000 zł w całości opłaconym, NIP: 781-173-38-52.
    1.4.1.2. PayPal.com - serwis należy do spółki PayPal (Europe) S.à r.l. & Cie, S.C.A., 5. kondygnacja 22–24 Boulevard Royal, L-2449, Luxembourg.
    2. Termin płatności:
    2.1. W przypadku wyboru przez Klienta płatności gotówką przy odbiorze osobistym, płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Klient obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 7 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    2.2. W przypadku wyboru przez Klienta płatności za pobraniem przy odbiorze przesyłki, Klient obowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

WYSYŁKA I ZAPŁATA


  • Zakupione produkty dostarczane są przez Pocztę Polską S.A, lub firmę kurierską , na adres podany w formularzu zgłoszeniowym.

  • 1. Dostawa Produktu dostępna jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
    2. Dostawa Produktu do Klienta jest odpłatna, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej. Koszty dostawy Produktu (w tym opłaty za transport, dostarczenie i usługi pocztowe) są wskazywane Klientowi na stronach Sklepu Internetowego w zakładce „Koszty dostawy” oraz w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia przez Klienta woli związania się Umową Sprzedaży.
    3. Odbiór osobisty Produktu przez Klienta jest bezpłatny.
    4. Sprzedawca udostępnia Klientowi następujące sposoby dostawy lub odbioru Produktu:
    4.1. Przesyłka pocztowa, przesyłka pocztowa pobraniowa.
    4.2. Przesyłka kurierska, przesyłka kurierska pobraniowa.
    4.3. Odbiór osobisty dostępny pod adresem: PHU Krzycho Stachowicz Krzysztof ul. Wałowa 8 (Ela bielizna), 72-300 Gryfice.
    5. Termin dostawy Produktu do Klienta wynosi do 14 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 Dni Roboczych. 
  • Początek biegu terminu dostawy Produktu do Klienta liczy się w następujący sposób:
    5.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
    5.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności za pobraniem – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
    6. Termin gotowości Produktu do odbioru przez Klienta – w przypadku wyboru przez Klienta odbioru osobistego Produktu, Produkt będzie gotowy do odbioru przez Klienta w terminie do 14 Dni Roboczych, chyba że w opisie danego Produktu lub w trakcie składania Zamówienia podano krótszy termin. W przypadku Produktów o różnych terminach gotowości do odbioru, terminem gotowości do odbioru jest najdłuższy podany termin, który jednak nie może przekroczyć 14 Dni Roboczych. O gotowości Produktu do odbioru Klient zostanie dodatkowo poinformowany przez Sprzedawcę poprzez przesłanie stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Klienta.
  •  Początek biegu terminu gotowości Produktu do odbioru przez Klienta liczy się w następujący sposób:
  • 6.1. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu płatności przelewem, płatności elektroniczne lub kartą płatniczą - od dnia uznania rachunku bankowego lub konta rozliczeniowego Sprzedawcy.
    6.2. W przypadku wyboru przez Klienta sposobu gotówką przy odbiorze osobistym – od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży.
  • 7. Termin może uleć zmianie w wyniku innych ustaleń między SKLEPEM i Klientem.
  • Przedpłaty należy wpłacać na konto :Inteligo 50 1020 5558 1111 1037 3180 0060    P.H.U KRZYCHO  Wałowa 8 , 72-300 Gryfice

  • Gdy w magazynie brakuje danego towaru, SKLEP zobowiązany jest poinformować o tym klienta, a także o przedłużeniu czasu realizacji i dostawy zamówionego towaru.
  • Wysłanie zamówionego towaru za granicę jest możliwe dopiero po omówieniu sposobów i kosztów dotyczących wysyłki produktu.
  • W momencie wysłania towaru za granicę uregulowanie zapłaty jest możliwe tylko za pośrednictwem przelewu bankowego lub karty płatniczej. Wszelkie towary wysyłane za granicę, poza kosztem produktu i przesyłki, mogą podlegać dodatkowym opłatom ( importowe i podatkowe), nakładane przez kraj, do którego dana przesyłka jest kierowana.
  • Wszelkie formalności dotyczące odbioru paczki leża po stronie klienta. SKLEP jest bierny w stosunku do ewentualnych opłat związanych z ustawodawstwem kraju, do którego wysyłamy towar.

ZWROT TOWARU I REKLAMACJE
  • 1.  Zgodnie z art. 27. Ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 24 czerwca 2014r., poz. 827), Klient będący konsumentem zawierający umowę na odległość ma prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyn, w terminie do 14 dni od dnia otrzymania Towaru i niezwłocznie zwrócić kupiony Towar będący w niezmienionym stanie. Oświadczenie o odstąpieniu należy przesłać e-bielizniarka na adres info@e-bielizniarka.pl

    2.   Klient chcący odstąpić od umowy ma prawo skorzystać z następującego  formularza oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
    3.   W przypadku odstąpienia od umowy Klient nie ponosi kosztów, za wyjątkiem kosztów odesłania Towaru do Sklepu Internetowego.
    4.   Klient obowiązany jest niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od odstąpienia od umowy, odesłać Towar, najlepiej wraz z kopią oświadczenia o odstąpieniu, na adres e-bielizniarka PHU Krzycho Stachowicz Krzysztof ul. Wałowa 8 72-300 Gryfice z dopiskiem „ZWROT E-BIELIZNIARKA”.
    5.   Przekroczenie 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy będzie podstawą nieuwzględnienia odstąpienia od umowy.
    6.   Zwrot ceny, jeżeli została uiszczona, nastąpi niezwłocznie zgodnie ze sposobem płatności wybranym podczas składania Zamówienia.

    7.   Zwrot towaru zakupionego w Sklepie Internetowym  należy kierować na adres P.H.U KRZYCHO  Wałowa 8 , 72-300 Gryfice

  • SKLEP nie pokrywa kosztów przesyłki zwracanego produktu.
  • W razie ewentualnych reklamacji, klient proszony jest o przedstawienie krótkiego opisu wady danego produktu, a także adresu na jaki towar ma zostać odesłany. 
  • Zwroty dokonywane na koszt P.H.U KRZYCHO (za pobraniem) nie zostaną przyjęte, pod warunkiem, że wcześniej zostały podjęte stosowne ustalenia w tej kwestii.
  • Zwracając, wymieniając czy reklamując jakiekolwiek produktu, klient proszony jest o dołączenie  FORMULARZA

INNE INFORMACJE
  • Oferta handlowa naszego SKLEPU jest czynna tylko na terenie Polski.

  • Ogłoszenia, reklamy, cenniki i inne informacje o Produktach podane na stronach internetowych Sklepu
    Internetowego, w szczególności ich opisy, parametry techniczne i użytkowe oraz ceny, stanowią zaproszenie do
    zawarcia umowy, w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH
    1. PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

      1. 1. Administratorem danych osobowych jest firma P.H.U. Krzycho Stachowicz Krzysztof, z siedzibą w Gryficach 72-300 przy ul. Niechorskiej 11c, nr NIP 857-020-27-04 ,nr REGON 005443104 wpisana do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki. Dane kontaktowe do Administratora to: e-mail: info@e-bielizniarka.pl .
      2. 2. Każdorazowo cel, zakres oraz odbiorcy danych przetwarzanych przez Administratora wynika z działań podejmowanych przez  Klienta w Sklepie Internetowym. Przykładowo jeżeli Klient w trakcie składania Zamówienia wybierze odbiór osobisty zamiast przesyłki kurierskiej, to jego dane osobowe będą przetwarzane w celu zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży, ale nie będą już udostępniane przewoźnikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora. Możliwe cele zbierania danych osobowych Usługobiorców lub Klientów przez Administratora:
      3. 2.1 zawarcie i realizacja Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej (np. Konto).
      4. 2.2 marketing bezpośredni własnych produktów lub usług Administratora, w tym wysłanie informacji handlowej drogą elektroniczną (newsletter)
      5. 3. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:
      6.  3.1 W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta operatorowi bądź bezpośrednio wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
      7. 3.2 W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.
      8. 3.3 W przypadku udzielenia przez Usługobiorcę lub Klienta zgody na przetwarzanie danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora dane osobowe mogą być udostępniane podmiotowi, z usług którego korzysta Administrator podczas wysyłki konwentów marketingowych (FreshMail Sp. z.o.o z siedzibą przy alei 29 Listopada 155c, 31-406 w Krakowie o numerze NIP 6751496393 i REGON 123040091)
      9. 3.4 Dane osobowe mogą być również udostępniane firmom informatycznym, które obsługują platformę Sklepu Internetowego, ale tylko i wyłącznie w zakresie w jakim jest to konieczne do prawidłowej realizacji Umowy Sprzedaży bądź do funkcjonowania Sklepu Internetowego.
      10. 3.5 Z każdym podmiotem, któremu Administrator udostępnia dane podpisane są wymagane Rozporządzeniem umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych.
      11. 4. Administrator może przetwarzać następujące dane osobowe Usługobiorców lub Klientów korzystających ze Sklepu Internetowego: imię i nazwisko; adres poczty elektronicznej; numer telefonu kontaktowego; adres dostawy (ulica, numer domu, numer lokalu, kod pocztowy, miejscowość, kraj), adres zamieszkania/prowadzenia działalności/siedziby (jeżeli jest inny niż adres dostawy). W wypadku Usługobiorców lub Klientów nie będących konsumentami Administrator może przetwarzać dodatkowo nazwę firmy oraz numer identyfikacji podatkowej (NIP) Usługobiorcy lub Klienta.
      12. 5. Podanie danych osobowych, o których mowa w punkcie powyżej może być niezbędne do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej w Sklepie Internetowym.
      13. 6. Podanie danych osobowych przez Usługobiorcę lub Klienta jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w na stronie Sklepu Internetowego oraz w Regulaminie Sklepu Internetowego danych osobowych niezbędnych do zawarcia i realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy.
      14.  7. Podstawą przetwarzania danych osobowych Usługobiorcy lub Klienta jest konieczność realizacji umowy, której jest stroną lub podjęcia na jego żądanie działań przed jej zawarciem. W przypadku przetwarzania danych w celu marketingu bezpośredniego własnych produktów lub usług Administratora podstawą takiego przetwarzania jest (1) uprzednia zgoda Usługobiorcy lub Klienta lub (2) wypełnienie prawnie usprawiedliwionych celów realizowanych przez Administratora
      15. 8. Osobie podającej dane osobowe, przysługuje prawo dostępu do danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania lub o prawie do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także o prawo do przenoszenia danych. W przypadku danych osobowych podanych na podstawie dobrowolnej zgody osobie podającej dane przysługuje również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Osobie podającej dane osobowe przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
    2. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

      1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: https://uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php.

      2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.

      3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).

      4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).


    3. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


    4. 1.    Umowy zawierane poprzez Sklep Internetowy zawierane są w języku polskim.

      2.    Zmiana Regulaminu:

      2.1.    Usługodawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa; zmiany sposobów płatności i dostaw - w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu.

      2.2.    W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym (np. świadczenie Usługi Elektronicznej – Konto) zmieniony regulamin wiąże Usługobiorcę, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384[1] Kodeksu cywilnego, to jest Usługobiorca został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia powiadomienia. W wypadku gdyby zmiana Regulaminu skutkowała wprowadzeniem jakichkolwiek nowych opłat lub podwyższeniem obecnych Usługobiorca będący konsumentem ma prawo odstąpienia od umowy.

      2.3.    W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o innym charakterze niż umowy ciągłe (np. Umowa Sprzedaży) zmiany Regulaminu nie będą w żaden sposób naruszać praw nabytych Usługobiorców/Klientów będących konsumentami przed dniem wejścia w życie zmian Regulaminu, w szczególności zmiany Regulaminu nie będą miały wpływu na już składane lub złożone Zamówienia oraz zawarte, realizowane lub wykonane Umowy Sprzedaży.

      3.    W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 144, poz. 1204 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych do 24 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny z dnia 2 marca 2000 r. (Dz.U. 2000 nr 22, poz. 271 ze zm.) oraz ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu cywilnego z dnia 27 lipca 2002 r. (Dz.U. 2002 nr 141, poz. 1176 ze zm.); dla Umów Sprzedaży zawartych od 25 grudnia 2014 roku z Klientami będącymi konsumentami - przepisy ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.); oraz inne właściwe przepisy powszechnie obowiązującego prawa.


    5. 4. Sklep Internetowy www.e-bielizniarka.pl dba o prawa konsumenta. Konsument nie może zrzec się praw przyznanych mu w Ustawie o Prawach Konsumenta. Postanowienia umów mniej korzystne dla konsumenta niż postanowienia Ustawy o Prawach Konsumenta są nieważne, a w ich miejsce stosuje się przepisy Ustawy o Prawach Konsumenta. Dlatego też postanowienia niniejszego Regulaminu nie mają na celu wyłączać ani ograniczać jakichkolwiek praw konsumentów przysługujących im na mocy bezwzględnie wiążących przepisów prawa, a wszelkie ewentualne wątpliwości należy tłumaczyć na korzyść konsumenta. W przypadku ewentualnej niezgodności postanowień niniejszego Regulaminu z powyższymi przepisami, pierwszeństwo mają te przepisy i należy je stosować.

       


Aktualności

Data: 24.10.2013
Anita Activ - darmowa dostawa
Bielizna sportowa Anita Activ - dostawa gratis
czytaj więcej

Newsletter

Wypisz się z newslettera

Twój koszyk

Brak produktów w koszyku

Logowanie